min dag...

HEeeello!

Vet ni? jag känner mig yr som en boll.. asså det är inte klokt vad information man får in på en dag när man är i Gävle. Man trodde inte så mycket information fick plats i en hjärna haha. Idag på dagen hade vi rörelse, så vi hade massa lekar (vilket var skitkul) och så hade vi lite information och nytänkande kring hur man får in mer rörelse i lekar och lektioner. Jag tyckte det var intressant och ja gillar läraren Anna stenhårt! Dem lektionerna ser jag fram emot. Nu tills nästa gång vi ses ska vi skapa en ny lek eller så för förskoleklass, kan bli intressant att se hur vi får till en sådan haha.

Sen på eftermiddagen hade vi skrivande. Vilket också var himla intressant för Helena var bra på att prata och jag gillar juh att skriva även om jag gärna inte kanske skriver superviktiga uppsatser och så men gärna blogg och sättet vi fick lära oss idag (som vi läst om i en bok...) är skitbra, får verkligen igång ens tänkande! Kan förklara mer om det sedan haha.

Fick dessutom veta att jag ska renskriva ett grupparbete idag tills imorgon för vi ska ha det på seminariet imorgon, känns juh bra! NOT! hahaha. Jag ska alltså skriva massa på enstaka ord (eftersom jag skrev några meningar när jag antecknade..) Kan bli intressant men det blir som det blir, vi ska inte lämna in det tror jag, bara diskutera men lika bra att göra det snyggt på en gång!

Ja det var min kväll, efter det är jag nog mer eller mindre död!
Vi hörs lite senare!

kram på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0