Måndag

God morgon!

Nu har man lite tid för datorn. Jag gick nämligen ut på en långpromenad med Boyen direkt när jag vaknade, man blir så mycket piggare då och så är det skönt att man vet att man redan rört på sig, man kan sitta här med samvete ;) haha
Idag ska jag packa upp sakerna från resan, städa undan lite tvätt och så ska jag skriva klart en uppgift till skolan. Uppgiften är att skriva "hur jag blev jag" och visst, egentligen är det inte så svårt, bara skriva om hur min uppväxt var MEN man ska skriva på ett sociologiskt sätt, inte personligt och HUR FAN gör man det när det handlar om mig?! Och man ska även referera till litteraturen oh föreläsningar. Svårt svårt! Men jag är envis så det ska nog gå ;) eller hur?! haha

Själklart kommer en rapport från helgen med ; )

Puss och kram vi ses på stan!


Postat av: anna

svar; jaa :O läskigt fort :| haha (a)

2008-09-29 @ 17:35:19
URL: http://sissigirliiee.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0