Madde upptäckte fynd

NUU ska jag komma med en liten rolig sak, för min del iallafall! Ni minns att jag berättade förut (när jag bodde hos mamma förra skolveckan v 35) att jag hade vart och fyndat lite kläder och så? :) Hittade juh bland annat två snygga tröjor för billig peng. Ja nu hittade jag dessa kläder på eliteladies.se för dubbla priset. Det är DÅ man inser att man gjort ett fynd! Dessa kläder som jag köpte var juh fortfarande ny, lika ny som dem på eliteladies är ;) haha Detta gjorde mig glaaaad :)

 
En exakt likadan tröja som jag har. Jag köpte min för 120 och denna kostade 249 kronor på eliteladies.se



Här ser vi nästa tröja som jag köpte. Denna är då vit men jag köpte min i rosa/svart. Denna på eliteladies.se kostar 269 kronor och jag köpte min för endast 120 kronor :D Va? är inte det fynd så säg :D haha

Postat av: Alexandra

omg,den där översta var gaaaaalet fin :O :O VILL HA!

2008-09-19 @ 16:55:36
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0