Kväll igen då...

Gokväll på er!

Nu är det kväll igen (shit vad fort dagarna går..) och jag har inte hunnit med allt jag skulle göra. Jag har ex inte damsugit, inte tränat och jag skippade att kolla på filmen. Jag vet inte vart dagarna tar vägen :O Imorgon ska jag iallafall kliva upp tidigt och skriva klart min hemuppgift och sen ska jag damsuga och åka med papper till pappersinsamlingen ;)
Blir minsit lika jobbigt imorgon med andra ord haha.

JAG ska dessutom träna imorgon, helst 2 timmar haha! Så jag tänkte mig en timme cykling och en timme pilates eller carmens dvd ;) Får se hur mkt jag orkar och vill!

Nu ska jag stänga av och lägga mig och läsa en ny bok. Kan inte bestämma mig för om jag ska börja med en Stephen King bok eller om jag ska ta boken Monster. Lutar åt Monster men får se vad jag väljer ;)

GOD NATT på er sötnosar, imorgon får jag förhoppningsvis photoshop installerat så jag äntligen kan göra snygga bilder igen :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0