Krångeldag -.-

åh detta är inte min dag ändå -.- först upptäckte ja att vi ska läsa 9 böcker tills vecka 39 och mina har inte kommit ännu. Jävla skit lixom! Nu kommer ja få tokläsa hela helgen (om dem kommer imorgon) och hela nästa vecka (för alla leveranser är inte ens skickade...) F*****N vill ja säga nu!

Sen bestämde sig min datamus för att lägga av. Jag har en trådlös mus så jag trodde det var batterina men jag bytte dem och den vägrar fortfarande att röra på sig! Jag vet inte vad som kan vara fel heller då sladden till sändaren sitter i och jag har lixom inte gjort några inställningar eller så heller :/ Och det funka inte att starta om!
Då fick jag ta Freddes mus istället (eftersom han har en bärbar har han en på datorn ;)...) Men när jag stoppade i den krånglade datorskärmen precis som förut! Asså jag orkar inte mer -.-' Jag är seriöst sugen på att köpa en ny dator. Min rosa laptop! Kostar en förmögenhet men helt klart värt det!

Jo en grej till... Jag HATAR folk som inte kan hålla va dem lovar på Tradera. Nu är det en tjej som inte skickar varan, inte svarar på mejl och jag har fått betala två gånger för att hon säger att hon inte har fått någe betalt. Snart åker negativa fram asså haha



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0