Klar

Nu har jag iallafall läst klart boken *yihoo* Nu har jag inga fler böcker att läsa förrän tills vecka 43, iof lika bra man läser till veckan så har man det gjort hehe. Sen har jag även hunnit äta sen sist jag skrev. Pasta med köttäfrssås. Mumma! Dock inte bra för my GI men what the fuck. Ibland får man fuska ;) hehe Det var juh ändå fullkorn! That counts right?

Jag som så snällt skulle lägga in dagens outfit, så hittar jag inte kameran ;O Hur senil kan man bli? ska ta en till till sen kommer den in I hope!

kraam på er så länge!

Postat av: thezsa

hej sötnos <3 dra en lättande suck nu maddefian, för sötola & bloggvinsten har anlänt. kom idag (måndag) , superglad =D men ditt brev var så gulligt, så vänta dig ett svar :) hihi, ska leta upp bra papper att skriva på nu. ha det bäst PUSSPÅRRE :* <333

2008-09-22 @ 18:34:39
URL: http://thheresse.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0