Fredagens planer

God morgon!
Nu kanske ni tror att jag vaknade nyss men jag ska nog allt förvåna er över att jag faktiskt gick upp halv 6 när Fredde åkte till jobbet. Jag kunde inte somna om utan satte mig därför med skolarbetet. Nu har jag lagt de olika papperna från respektive kurs i en varsin mapp, har gjort varsit anteckningsblock och dessutom har jag gjort en läslogg som vi ska göra. Sen satte jag mig ner med det tunga häftet om spock. Det var asså ca 30 A4-blad (alltså 60 sidor med två "boksidor" på varje... ) det blir alltså massa "sidor" med text vi ska läsa. Lite drygt och det har tagit någron timme och jag är inte klar än. Men den fortsätter jag med imorgon eller ikväll :)

Nu sitter man då här, klar för sundsvall och det är juh 3 timmar kvar tills vi ska åka.. DRYGT! haha men då hinner jag blogga, laga middag till Fredde innan jag åker och ut med Boyen igen ;)

Idag tänkte jag även lägga ut en dagens outfit. ;) Det ni.. det händer inte varje dag haha
Sen är det juh även den årliga marknaden här i Hudiksvall i helgen, så den ska vi också på! Brukar ni gå på den? ni som bor häromkring? :)


Postat av: Nettan

I möra blir det såklart,kål-soppa och Hälsingemarknan.

2008-09-05 @ 22:46:08
URL: http://olelsi.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0