filmkväll som räddade mitt humör.

ehm okej jag var kanske på dåligt humör. Jag har sådanna dagar ibland, alla har sådanna dagar ibland. Dock vet jag inte varför egentligen, det är juh bra onödigt! haha. MEN vore man inte arg och ledsen ibland så vore det inte något speciellt med att vara glad inte sant? äh för sent för att vara poetisk och djup haha.

Var iallafall över till Jonas och kollade på film med Malin, ´Markus, Fredde, Jonas och Tobbe. Vi kollade på the scorpio king 2- Rise of a warrior. Måste säga att den var riktigt bra. Mkt effekter, bra story och massa slagsmål haha. och det bästa av allt.. snygg jädra huvudrollsinnehavare och inte nog med det, han gick juh med bar överkropp mer eller mindre. Helt klart en bra film för mitt humör just då haha. Jag rekomenderar er att se den om ni gillar de andra filmerna om skoprionkungen och mumien. Det är i samma stuk och dem går juh in i varandra med dessutom litegranna. Inte just denna kanske men skorpionkungen är juh med i en av mumienfilmerna och ja ;) ni förstår haha jag berättar mer om filmen imorgon, vill ha med en bra bild men hittar ingen nu plus att ja e trött (a) hahaha

Jag har dessutom vart lite flitig såhär på lördagskvällen. Satte mig ner och läste ett kapitel ur en av de sista skolböckerna. Har bara ett kapitel kvar i den och sen har jag vara en bok kvar. Den ska dock läsas hela vilket kommer ta knäcken på mig men jag har juh hela veckan på mig (ska vara läst tills fredag) och jag har massa tågtimmar att avverka så det ska jag nog hinna med ;) Känner mig duktig för det iaf haha

Imorgon ska jag ändra headern. Jag blir tamesjutton aldrig nöjd, dock var jag juh inte nöjd med den där heller men den ska iallafall ändras :) Sen ska jag packa, läsa klart boken och sen tvätta så jag har rena kläder att ha på mig hehe.  Det är min söndag typ. Rolig va? ehm nä.. hahaha.

nu ska jag kolla va ni skrev på kommentarerna =) hoppas det är ngt snällt haha.



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0