En bra fredag :)

Tänk att man känner sig så totalt lost efter och under denna campusvecka så ni anar inte. Man har noll liv känns det som, man lever lixom i sin egen lilla bubbla av skola, arbeten och tågresor. Hemskt! haha. Nu är det iallafall över för denna gång och man kan komma in i vardagslivet igen känner jag. Jag känner dessutom att jag inte hängt med så mycket i den allmänna världen, kring nyheter och så tänker jag på i första hand. Vad har hänt ute i världen? vad har hänt i bloggvärlden? Förstår ni då hur lost jag känner mig?! haha

IALLAFALL! fick jag jättebra betyg på två inlämningsuppgifter av lärarna :) Jag är så glad så ni anar inte. Jag blev ännu gladare över att dem gillade min text, hur den var skriven och uppbyggd. Speciellt eftersom jag anser mig själv som en dålig skrivare (även fast jag vet att jag klarat av höga betyg pga det men det sitter i ändå... om ni förstår...) Så ja, denna fredag blev bara bättre och bättre :)

Hade dessutom flyt på resan idag, behövde inte betala resan ner till skolan eftersom dem inte kunde ta korten så jag behövde inte ens betala varken på bussen eller på tåget. Dock betalade jag resan hem som totalt gick på 80 kronor ca. Vilket betyder att jag tjänade in 40 kronor PLUS att vi fick sluta tidigare. EN BRA FREDAG med andra ord ;)

Hur har ni haft det idag? :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0