Dollarstore

Ja det där med att installera dvdbrännaren gick inte heller. Jag har för gammal dator så kabelanslutningen funkar inte. Jag måste därmet byta brännare (dem hade bara en sort ....) eller köpa två nya kablar som Johan dessutom trodde var dyr. Får se vad dem säger. Jag SKA iallafall ha det installerat snarast.

Iallafall kan jag trösta er med att jag får in bilderna på min dator och inte Freddes som jag fick göra förut. Det betyder mer bilder i bloggen :) *yihoo* eller något haha.
Var över en sväng på Dollar och som vanligt hittade jag massor med saker ;)


En ganska fulsöt sak. Jag tänkte iallafall ha dip i mitten och sen typ morötter, gurkor och annat gott runt om ;) enbart 20 kronor haha.


Köpte tre dataspel också. Det var juh 3 för 100 vilket är ett litet klipp ;) Ni ser juh vilka tre det är. Jag ser mest fram emot Desperate housewives faktiskt då jag inte ens visste att det fanns ett spel med dem och att man dessutom är en ny medlem i gänget ;) Lovar att recensera dem senare hehe



Lite skolsaker. Två mappar att ha kurspapperna i, två skrivblock att skriva i, Ett stort block att skriva i (det rosa )



Två deodoranter från Nivea som luktar jättegott och för enbart 15 kr styck som ni ser. Sen lite ansiktsmasker. Dem är faktiskt rätt bra tycker jag och enbart 10 kronor styck ;) hehe

Postat av: LillaBoo

har Dollar här också, man kan faktiskt hitta lite bra små saker tycker jag :) fast Desperate housewives som spel?!! de lät verkligen intressant! hehe ;D

2008-09-05 @ 22:47:23
URL: http://lillaboo.skyrock.com
Postat av: Matilda

måste köpa ansiktmask :D

2008-09-07 @ 20:59:37
URL: http://matildafiona.webblogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0