Blir aldrig som man tänkt sig

Hej mina sötnosar ;) haha

Ja som ni märkte blev det inte mer bloggning igår. Jag åkte ju till S-vall vid 2-tiden med Malin och kom inte hem förrän vid halv 7. Då var det bara att byta om, gå och käka sen åka in till stan på marknaden. Åkte juh hem rätt tidigt iof men jag var trött som ett as och la mig vid 10 haha. Ska givetvis lägga bilder på allt jag hittade igår, batteriet till kameran ligger på laddning just nu bara. Så håll ut ;) Och eftersom det inte blev någon dagens outfit igår kommer det en idag istället hehe.

Vad gjorde ni igår nu då? ;)

Postat av: Junitjej

Hoppas du får en trevlig lördag!

2008-09-06 @ 11:44:15
URL: http://junitjejen.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0