Byz på stadt

haha nu lever jag också! Jag har väl inte vart speciellt bra så här på morgonen (a) nog om det nu! haha
Det var iallafall skitkul igår :) Johan körde in mig till halv 10 så då fick vi gå in gratis ; ) nice eftersom det kostade typ 100 kronor eftersom Byz spelade. HAHA alla mina kompisar försöker lura vakterna så jag måste visa leg. Denna gång gick inte det riktigt eftersom han såg att jag var äldre än Emelie ; ) haha kan också ha vart för att hon sa att jag var 13. HAHA!

Byz var hur bra som helst, jävla ös, dock syns det på mitt lår eftersom jag har fetaste blåmärket på benet -.-' Ska dessutom påpeka att trycket var ingenting mot för om man kollar på ola eller takida! Shit pommes grabbar haha!
Iallafall fick jag in en liten flört med headline ; ) han är rätt söt ändå haha! Stod där och höll mig i handen ett tag hahaha! Det du janni ; ) HAHAHAHAHAH nej skämt å sido! DEM VAR BRA !!!! Dock kort, typ bara 6 låtar eller något men ja, kul ändå :)









Fin fina grabbar  :) jävla ös det blev på Karatefylla, allsång på Do you wanna fuck och Fridas Upp och hoppa



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0