Tisdag

Ja idag har jag inte direkt mått så bra ... har sovit dåligt (somnade typ 5..) och haft en dålig dag bara. Men nu känns det bättre iallafall! Roligt att Boyens kennelägare har hittat hit! Välkommen :) Jag lovar att lägga in fler bilder på min plutt snarast, ska bara ha tillgång till bilderna :)

Nu ska jag kika vidare lite innan jag ska förbereda morgondagen!
Vad har ni gjort idag? :)

Postat av: Spontantplanerad

Nästa gång du har svårt att somna testa då ta en dusch med väldigt varmt vatten och sedan hälla i dig ett glas med varm mjölk. Detta funkar förvånansvärt bra som ångestdämpare oxå. Brukar köra detta på söndagar när jag ska lägga mig.

2008-10-21 @ 22:08:25
URL: http://spontantplanerad.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0