Studiebesök

Idag är det onsdag och jag ska in till stan en sväng för att träffa studiegruppen min och vi ska på studiebesök idag. Det är tänkt att vi ska gå på två patser, där vi senare som pedagog kan, gå med dagisbarnen och ge dem någon form av rörelse, bild, drama, musik eller/och skrivande. Vi har då valt Mulle Meck, en plats på museet i Hudiksvall och även Buspalatset, en stor lekplats inomhus. Idag är det Buspalatset som ska besökas. Ska bli intressant faktiskt men längtar mer till Mulle Meck eftersom jag diggade honom som liten haha.






Nu ska jag kolla lite i itvärlden sen ska jag läsa klart de engelska artiklarna.

Vi hörs lite mer senare :) kramis



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0