självdiciplin

Det här med att plugga på distans är så skönt så ni anar inte hehe. Dock gäller det att ha självdiciplin och att verkligen få saker gjorda i tid. Idag har jag läst matteboken och skrivit loggbok på den, ska mejla in uppgifter till rörelsen och så ska jag läsa engelska artiklarna och komma på en diskussionsfråga till den sen får det räcka med arbete för idag haha. Imorgon blir det till att beta av några till och så kommer jag fortsätta tills alla uppgifter är klara! haha!

Fick hem lite traderavinster idag dessutom! Niiice :)
Väntar fortfarande på mitt paket med kläder därifrån, läre mejla säljaren och fråga om hon skickat dem.

Vad gör ni då? :) kramis

Postat av: Alexandra

jag tycker att all högskoleplugg handlar om självdiciplin. För jag är ju hemma typ lika mycket som dig fast jag inte pluggar på distans. Det gäller bara att bestämma sig för att få det gjort :D

2008-10-27 @ 17:31:17
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0