Sibiriska rävar

Är det någon mer än jag som brukar besöka blondinbellas internetföretag bellme.se? Jag är iallafall in där varje dag om det är möjligt för att se vad hon säljer just den dagen. Hon har hittills inte haft så mycket som fallit mig i smaken och idag blev jag rent av riktigt förbannad. Hon säljer pälsmössa av sibirisk räv. HUR LÅGT FÅR MAN SJUNKA??? Jag är emot att man köper pälskappor och pälsmössor. Jag fattar inte för det första hur ens någon kan vilja gå med döda djur på kroppen och sen veta att dem oftast får dö på grund av att bli pälskappa. SEN förstår ja inte hur man kan stödja den sortens verksamhet.
 
Visst om djuret redan är dött då? ja men det får man aldrig veta och troligen har dem blivit dödade för att bli päls. Jag är en djurvän in i benet och dödar knappt en mygga Jag tycker inte att man ska bära pälsar och jag fattar inte hur bellme kan sälja det som om det vore vardagsmat. USCH och fy, nu tänker jag faktiskt mer eller mindre rata bellme from now on...

tråkigt eftersom jag gillar isabella och hennes blogg :/



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0