rolig, kreativ dag

ÅÅÅH va roligt denna dag har vart! Vi målade och skapade som aldrig förr ska ni veta, sjukt roligt! Sa jag att det var superkul? haha ;) Jag kan lova att jag är den som leker och målar mest på dagiset sen haha!
På föreläsningen efter var det mer som ett seminarium än som en föreläsning, vi skrattade och hade roligt haha. Näe fler sådanna dagar tack!

Nu ligger man i sängen med datorn på magen, vadå slappt? men sköönt! ; ) Jag har även en liten kattunge brevid mig som tydligen ser mig som mamma mer eller mindre just nu haha, det var juh mindre skönt men samtidigt sött!

Nu läre jag kolla lite mejl och skit, viktiga saker ;)
hare bäst så hörs vi senare
puss

Postat av: Jennifer

Sv: Taackaaar! :D:D

2008-10-22 @ 19:24:00
URL: http://theeasyway.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0