plugghäst

Sitter här och har påbörjat alla uppgifter jag ska göra nu. Känns lite bättre iallafall. Har sjukt mycket att göra känns det som. Tills söndag ska jag ha gjort klart:

* Drama - extrauppgift
* Skrivande - biografi i miniformat till onsdagen + skriva om (1-2 sidor)
* Persp- motorisk utveckling till seminarie 7 (3-4 sidor)
* Persp- hemuppgift seminarie 6 (1-2 sidor)
* Kanske en uppgift till i rörelse.. minns inte när den ska vara klar (a)

Men jag har påbörjat alla och ja är snart helt klar med en så jag kommer hinna :) Dock ska dem bli bra HAHA


Postat av: Pilla

Jasså..tråkigt att det inte blev något..Men som sagt mycket pengar speciellt när man är ung och inte båda har fast inkomst.

Jasså, vilket är det du är sugen på då?

Vi har tittat på bringstavägen ett grönt. Lite att göra som nytt kök,nytt badrum o nya tapeter. Men gillar huset i övrigt och roligt att få göra lite eget ;) Så vi väntar väl i stort sett bara på å se vad banken kan erbjuda nu i denna finanskris..Kram!

2008-10-13 @ 20:12:39
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0