Nelly.com

Jag fick ett ryck och beställde lite plagg från Nelly.com
Faktiskt första gången jag beställer därifrån så jag hoppas verkligen att jag blir nöjd hehe.

Denna söta klänning för 399 kronor.. Hoppas verkligen den passar, om inte annat går ja ner massor nu så ; )


Denna tröja från Avanna :) Hon säljer inte dessa i bloggen så ja passade på här ; ) hehe
329 kronor går dessa tröjor på.


För 199 kronor kunde man klicka hem denna. Fin och enkel tunika/klänning och jag har alldeles för lite lila i garderoben ; )

Postat av: pilla

haha ja roligt å roligt :P går ju å bo där ialf;) men har tittat på ett hus i harmånger nu så snart kanske vi bor där;) hur gick det med era husplaner förresten?Kram!

2008-10-13 @ 19:19:47
URL: http://pillapalmqvist.blogspot.com
Postat av: Magdalena

Oh, dne avanna vill jag ha :O visste inte att dne fanns med ärm!! Måste spana in den, höhö ;)

2008-10-13 @ 21:29:10
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja jag hoppas ju att du blir särskilt nöjd med ett visst plagg ;)

2008-10-13 @ 23:31:36
URL: http://pyttis.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0