Nattuggla


I am a litte bit of a nattuggla och det förstår ni kanske om ni ser mina sista inläggstider hehe. Nu är det så att jag kollar på csi och sen ska jag faktiskt skriva lite till på sem 7 uppgiften :) Det går rätt bra nu faktiskt så jag tänkte avverka lite medan jag fortfarande känner så! Sen tar jag lite sovmorgon imorgon innan jag skriver klart de båda uppgifterna jag har kvar för i helgen tänkte jag unna mig med att ta det lungt och inte tänka på skolan för det kommer jag ha tillräckligt av i veckan ;) Campusvecka då vettni.

Trevligt att syrran var här, inte varje dag vi ses liksom så det får vi göra om snart igen sis'

Nu ska jag återgå till tvn :) puss på er



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0