Måndag

HELLO!

Idag har man då vart i skolan och det gick faktiskt bra. Seminarie 7 va bland d roligaste seminarir jag haft och jag tror jag får bra betyg, iaf bättre än förra ; ) haha Sen hade vi en intressant föreläsning om mattens och språkens utveckling genom tiderna. Intressant men lte tröttsamt samtidigt haha. Ja sen åkte vi hem och stnnae en snabbi i söderhamn för lite shopping, jag shopade faktiskt inget förutom tidningar ; ) känner mig duktig hehe!

I bilen på vägen hem får jag ett fint meddelande av Olga där det står att Ola kommer till Piteå vilket betyder uppdaterat schema :D sen fick jag snabbt ett till där det stod att han skulle komma till SUNDSVALL med :D fatta min lycka! :) DOCK finns det ett litt problem! Jag är på väg till åland då -.- fan nu vet jag vekligen inte hur jag ska göra :( Jag vill åka med dem och fira men jag vill samtidigt se ola samtidigt som jag har haft velningar om hur vida jag ska åka bå eller inte :/ så finns det någon här hemma som känner sälskapet som vill köpa min plats? ahaha :P Näe men jag hoppas det ordnr sig! Annars har jag betalat för inget -.-' men men det ordnar sig! *andas madde*

När jag kom hem var jag uppsvullen som en gravid kvinna och hade ont i magenoch huvuet, jag somnade mer eller mindre på soffan haha! inte direkt planerat men skönt!

Imorgon funderar jag på att göra en fuling! Nämligen att vara hemma. Det är ingen skoldag imorgon utan skolan har föreläsninga för allmänheten som vi får gå på. Visst intressanta föreläsningar men jag vet inte om jag pallar att vara där en hel dag med att bara lyssna! Får se som sagt... :)

Nu ska jag sluta skriva noveller och börja kolla runt lite :)
puss på er så hörs vi!

Postat av: Magdalena

Jag vet inte riktigt, tror att anna o lina ska dit iaf. Men jag vill liksom inte tränga mig på hennes seriösa, privata födelsedagsfest! Känns inte snällt, haha :)

Oh, jag måste spana in schemat ;)

2008-10-20 @ 22:58:51
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/
Postat av: Magdalena

Sitta och lyssna är inte min straka sida. Har en förmåga att bli väldigt trött på ögonen, haha!

2008-10-20 @ 23:54:39
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/
Postat av: cissi

Hej jo då det är bra det oss! Mamma vart likte förvånad då jag sa att jag hade hittat dig här så hon kommer säkert att kika in lite då å då ;)

2008-10-21 @ 18:25:14
URL: http://elofson.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0