kvällslitteratur


Om man hade haft denna då? då hade det åtminstonde vart ROLIGARE att packa 8-)


Nu ska jag göra det jag har skjutit upp hela dagen, nämligen att packa! Är inte alls roligt då man vill ha med sig så mycket saker men inte har någon plats för det egentligen. Imorgon ska jag dessutom ta med mig allt på en buss. Jag får packa smart! Lättare sagt än gjort då man dessutom har 10000 böcker att ta med sig. Äh nu svamlar jag haha

Vi hörs imorgonkväll, då är jag hos mamma!

kraaam och god natt på er

Postat av: Mamma Jessica

Hej!

Du var med i en designutlottning hos mig, tyvärr var det inte du som vann, men jag undrar om du skulle vilja ha flera designutlottningar/auktioner hos mig? har du kanske förslag på nåt utseende? http://jyees89.blogg.se/2008/october/designutlottningen-avslutad.html

2008-10-20 @ 11:18:02
URL: http://jyees89.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0