kvällens

Blir denna klänning ikväll :) Det blir stadt med Emelie :) Saknar henne så oerhört mycket så det ska bli skitkul att träffa henne igen hehe. Till denna klänning har jag lockat håret och ska även göra någon sminkning hehe! Skor har jag inte valt ännu men några som är lätta att gå i TACK! haha


Det är byz på stadt ikväll tydligen så det ska väl bli intressant hehe! Hoppas han e bra och ger ett ös bara! Dock e det inte så roligt att festa själv här hemma kan jag säga er. Förfesta själv är ALDRIG en höjdare! Och Johan (min chaffis..) kommer om typ 2 timmar HAHAHA, undra hur full (eller nykter)  ja kommer vara då ; )

ja jag kankse återkommer innan jag drar :)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0