Jumper



Va vad det jag sa? Nu är klockan snart 12 och jag är fortfarande vaken. Fredde kom hem med en film som dem sett på filmkväll som jag också kunde kolla på. Dagens film var jumper. "Bourne möter matrix" som det står på omslaget. Jag skulle faktiskt instämma till 100 procent med den. Jättebra film tycker jag, annorlunda, spännande hehe. Har ni tråkigt någon dag rekomenderar jag den :)

Att huvudrollsinnehavaren var en läckerbit gjorde inte heller saken sämre ;) haha

"på baksidan av filmen":
Av reggisören till Bourne identity kommer ännu en extrem adrenalinchock som tänjer på fantasins begränsningar... Davin Rice är en ung man utan gränser- en "jumper" - född med den märkliga förmågan att kunna teleportera sig själv vart som helst på jorden inom ett ögonblick. När David upptäcker att det finns fler som honom själv kastas han plötsligt in mitt i ett forntida krig. Han jagas av en blodtörstig skara fanatiker, fast beslutna att utrota alla jumpers. nu måste David använda sin mycket speciella gåva smart för att ha en chans att överleva...


Postat av: Emma

Hej sötis,

Har du prövat på Market2Member. De har ju värsta tävlingen denna månad, men jag fattar inte hur det funkar. Du var väl med i nått sånt?

xoxo

2008-10-06 @ 10:21:36


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0