Jag ska tillbaka till 80-talet !


Här ser ni en 80-tals look, benvärmare i starka färger, axelvaddar och stort hår ;)


Idag ska jag skriva klart det sista :) Hoppas jag hinner, jag hann rätt långt igår iallafall hehe...

Igår fick jag även en inbjudan till Malins 25-års fest. Det är ingen vanlig fest detta, nej nej hon ska nämligen ha
80-tals tema! Fattar ni hur roligt det kommer vara? hahaha

Jag ska ha en tofs på sidan och en stor lugg, ett urringat linne och en yppig kjol, tights? och benvärmare och klackskor
sen ska jag ha pärlhalsband, massa armband, färgade skor och benvärmare och såklart en fräck make-up!
Emma är juh utbildad make-up artist nu så hon ska stå för sminket ;) Kan det bli bättre? Nu är jag bara på jakt efter allt men jag har juh till den 15 novemer på mig ;)

FATTA VA KUUUUL! hihi

Postat av: Magdalena

Jag ska hälsa på kussarna den helgen, vi kanske syns ;)

2008-10-19 @ 21:48:29
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/
Postat av: emma.

gud vad roligt med 80-tals fest! :D

2008-10-21 @ 07:49:12
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0