Inflyttningsfest


Hejsan!

Nu ska jag göra mig klar för sen kommer Vendel och hämtar mig och så drar vi hem till han på fest. Han har inflyttningsfest ikväll så det kommer en massa stockabor :) Gud vad jag har saknat dem asså! haha. Ska bli skoj! Har vilat nu ett tag på dagen så nu har jag ingen huvudvärk längre, hoppas den håller sig borta ;)

Jag ska nu välja kläder, sminka mig och fixa håret lite snabbt, Fredde kommer om en timme ca ehehe så jag känner mig liiite stressad! Kameran åker givetvis med så ni får se bilder imorgon :)

Håll tummarna för att jag hittar något bra så ska jag blanda mig en drinkis nu :) puss och kram på er!
ha en underbar fredag!




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0