IDOL

nu var det dags för första idolsemifinalen. Jag har inte kollat så mycket alls på idol iår eftersom ingen har tilltalat mig så mycket. MEN jag tror att ja kommer kolla varje jävla fredag ändå eftersom dem är juh bra även iår ;) Iår tycker jag även att det är bra att så många unga är med, att det är en ny jury, att en storvuxen person får vara med, det är annars sånt jävla snack om size 0, annars är man inte värd något och det håller jag inte med om. tydligen inte idol heller såklart ;) BRA
Att Robin B och Kevin är fin att titta på gör inte saken värre heller hahaha

SEN måste ja juh kolla idag eftersom Kevin ska sjunga Olas Natalie hehe. DET ser ja fram emot. Han var tydligen först ut också hahaha.. NICE!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0