hoppsan

Hello!
Det blev inte så mkt bloggande idag heller men jag skyller på att det är söndag ;) Idag har jag iallafall slappat vid tvn, gått långpromenad och tränat, ja har kollat på superhero movie med jonas och fredde nu på kvällen och det var skönt att få skratta av sig lite :P Den var minst lika sjuk som scary movie filmerna så ni kan juh tänka er :P






Dagens eller månadens största händelse ( ^^ ) var att jag klippte mig idag. och färgade håret. Jag fick ett litet ryck och köpte färg till slingor och så ringde jag kära Emma som kom över och hjälpte mig. Jag passade även på att klippa mig... Klippte topparna, klippte upp håret och ja klippte även till en liten lugg. Jag blev skitnöjd! Jag fick även tillbaka mitt självlockiga i håret så just nu har ja shakira frilla haha. Ni får se bilder imorgon för nu orkar jag inte lägga in dem hehe :P

Vad har ni gjort idag? :)

Just nu ligger min katt i mitt knä så ja ska väl inte störa henne genom att skriva massa... vi hörs sen :D

kraaam







sett denna Magda? ;)

Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

Hej du var med i denna designutlottning för några månader sedan,

jag måste tyvärr berätta att min dator gick sönder ett tag efter det och alla information till den designen har gått förlorad.

Har dock en ny designutlottning som du kan vara med i om du vill;

http://jyees89.blogg.se/2008/october/bloggdesign-budgivning.html

2008-10-13 @ 09:41:05
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: ♥ MAMMA JESSICA

hehe Ja ;D

kommer dock dyka upp en utlottning lite då och då :)

2008-10-13 @ 11:33:38
URL: http://jyees89.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0