HEMMA !!!! ...


HEMMA !!!!

okej, har vart ett tag men har gjort annat, bland annat öppnat ett paket (utan avsändare) som innehöll en GULDFISK!!!! hahahha för er som inte vet det så kallar Ola mig för guldfisk och nu vare då någon som tyckte det var skitkul att skicka en sådan till mig haha. Jag vet vem denna någon är nu.. DET VAR HELENA OCH MAJA!!!! hahahaha som ja misstänkte, påsen som guldfisken låg i var nämligen från stockholm och ja vet att Ola inte skulle skicka den till mig så ; ) hahahha.

Men det var skitsött iallafall, ska borra hål i den och sätta i en nyckelring. Denna måste vara med mig jämt! tycker ni inte? ahahaha. Lägger in bild på den sen för muppkameran tog suddiga kort nu och jag pallar inte krångla med elektronik idag :D..

Nu har jag massa uppgifter att göra så bloggen ska inte uppehålla mig mer just nu! Hoppas det är bra med er

puss och kraaam guldfisken!

Postat av: Pernilla

"Men det var skitsött iallafall, ska borra hål i den och sätta i en nyckelring"



jag hoppas att de inte är en riktig guldfisk :O :O den får nog lite ont om du borrar hål i den i så fall :(



HAHAHAHHAHAHAH 8-)

2008-10-15 @ 23:17:14
URL: http://pernillaaa.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0