Ginashopping

Ja jag var som sagt på Gina Tricot en snabbis innan jag tog bussen hem eftersom jag var på jakt efter enfärgade linnen. Jag hade juh sett på hemsidan att dem hade fina linnen där för 129 kronor styck och i olika färger. När jag kom dig hade dem bara svarta och vita kvar typ så jag blev deprimerad haha men jag tittade i reahögen och där låg det ETT ROSA PLAGG I EXAKT STORLEK kvar! Snacka om ÖDET !! JAg köpte då dem två ; ) JAg testade att fota men för det första blev det strul med blixten så det blev dåliga bilder och för det andra dog batteriet så jag måste ladda. Då blev det snabbast om jag gjorde såhär!


Linnen för 129 repektive 49 kronor


Skrev om denna mössan förut men när jag äntligen skulle köpa den var den slut, nu fanns det iallafall i färgen rosa så jag kunde inte låta bli ;) 79 kronor kostar denna!

Sen köpte jag även ett par armvärmare.(ni förstår vad jag menar då va? ) men jag ska använda dem som benvärmare på 80-tals festen istället. Dem var verkligen i skrikrosa så detta blir bra ; ) haha Dem kostade 59 kronor.

Postat av: karro

Söt mössa =)



sv: njae det gick sådär på träningen igår faktiskt, hade huvudvärk, så jag kunde inte ge fullt ut eftersom jag blev dubbelt så trött :P

2008-10-29 @ 17:22:18
URL: http://karolinfeldt.blogg.se/
Postat av: vibbe

såna linnen du snackar om, köpte jag på gina i norrköping! SÅÅÅ SKÖNAA :D :D köpte ett svart,vitt och blått (a) xD ifall du ville veta 8) haha

2008-10-29 @ 19:05:21
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: camilla

ååh najsiga linnen ;o

blev värsta sugen på att köpa kläder nu :( .. ahhaah

2008-10-30 @ 00:11:44
URL: http://klokacamilla.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0