gårdagen

Hello snyggingar!

Hur mår ni denna torsdag? Asså man känner sig helt lost när man festar en onsdag, lixom det känns som söndag idag eller något hah. Iallafall hade jag världens roligaste kväll igår HAHAHA det var galet kul! JAg tänkte inte berätta allt nu för jag orkar inte haha (a) men jag kan berätta att jag , Malin och Anneli var hemma hos Örjan på förfest, sen gick vi till bockarna och sjääälvklart fick jag visa leg därför att Malin skämtade till vakterna om att ja troligen inte hade åldern inne HAHAHAHA -.- typiskt lixom haha! Vakten bah " näe det är gränsfall ;) " lixom HAHAHAH 3 år sen man fick börja gå på krogen ; ) men roligt med humorisktiska vakter! VI var inne där på ett fullpackat bockarna heeela kvällen och sen drog vi till ett matställe där vi träffade ett gäng roliga killar. Nu snackr ja roliga. Ja har aldrig garvat så mycket tror jag haha. Vi följde med dem på efterfest i maln där dem hade stuga. Dem jobbar nämligen som byggarbetare i stan fast dem var från östersund haha. Iallafall var vi där  och festade till typ 6-7 då vi åkte hem och sov HAHAHA. Ja sjukt roligt hade vi iallafall :)

Bilder kommer senare, pallar inte nu ;) dessutom kommer anneli och emma över för vi ska se på film =D haha

puss på er

njut av denna vackra bild på fulla brudar istället hehe

Anneli och Malin tyckte att statyn behövde lite kärlek =) värsta snällt av dem

Postat av: anneli

Jag älskar öl. å jag älskar män.. riktiga män med hår på magen å så där.. mmm,...



haha. fan skriver ja d där för.

2008-10-09 @ 18:04:18
URL: http://slyna.se
Postat av: natta

sv: haha aa det e ju sant dem kan ju bara gå av det hade jag inte tänkt på.



haha skön bild

2008-10-09 @ 19:08:00
URL: http://natalies.se


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0