Gårdagen

Det blev tyvärr ingen utgång igår, mycket på grund av att jag var tvungen att förfesta själv eftersom Emelie bor i stan och förfestar man själv är lixom partyhumöret mer eller mindre dött sen...Så det sket sig! Lika bra det kanske haha
Istället åkte vi till Marcus och Malin för att spela lite kort. Jag vann både på chicago och texas holdem, sen kom jag tvåa på utslagspoker och inte sist på plump ; ) HAHAHA. Det är viktigt, att inte komma sist! tävlingsmänniska som man är ; )



Brobergarn i högsta hugg med kortleken



Malin var där hon med ...



Jag drack Cola light ; )



De andra drack lite öl...chips var gott iallafall



Några kort...


Postat av: Magdalena

Hahaha jag gillar bilden på Malin ;) Det var roligt!

2008-10-20 @ 23:57:18
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0