Fullspäckat schema va

åh idag slutade vi tidigt, eller ja jag kom hem tidigt. Började med att man gick upp tidigt och såg ut som en zoombie och allt va, sen när man väl kom till skolan så får man sitta där och vänta eftersom ingen lärare kommer. Några ringer och det visar sig att vi redan hade haft den föreläsningen så den hade tagits bort från lärarnas schema men inte från vårat haha. Sen på eftermiddagen hade vi seminarium, dock inget eximenerande (stavning?) så vi struntade i den och åkte hem istället. Dock ska vi göra uppgifter till den så helt taskiga e vi inte ;) Jag tog på mig att läsa de engelska artiklarna! hjälp! haha. Det ska nog gå bra!

Ska hem vid 4-tiden tänkte jag och när jag kommer hem har jag lite att göra.
*ska gå igenom post
* ska hämta ut paketet med kläder från lindex
* ska packa upp
* VARVA NER !!!
* visa alla bilder från veckan här och lindexkläderna och vad jag köpte från Gina idag ; )

fullspäckat alltså ;) Dessutom ska Jonas ha fest fattade jag det som, men får se om man pallar det, just nu är man inte så redo för en fest haha!



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0