Första snön


God morgon!
Nu tror jag att jag vet hur alla kändisar har det. Lägga sig sent på morgonen och sova några timmar bara och sen upp igen. Tro det eller ej men jag är inte trött, fast jag somnade efter 3 och gick upp 5! haha. Så sammanlagt inatt har jag sovit max 5 timmar inatt. Inte så lite ändå men det var jobbigt att sova, kliva upp och sen sova igen haha.

Iallafall. vet ni ? DET SNÖAR HÄR! Det är vitt på marken hehe! Det är juh något speciellt med första snön tycker ni inte? Nu hade man gärna vart hemma och lekt med Boyen i snön ;) Tar det imorgon istället om det finns någon snö kvar hehe!

Postat av: Martina

nej fy fan vad fuskigt!!:o

2008-11-01 @ 23:26:11
URL: http://applekaka.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0