flitiga jag

Hello!

Igår efter idol blev det en tripp till stan för att kika lite granna, dock var det mest ungdomar ute eftersom det var gymnasiefest tror jag, eftersom den största delen inte ens var 18 ; ) Det var även lungt på bockarna så det var väl tur att man inte gick ut kanske hehe. Idag funderar jag dock på att gå ut, en gammal klasskompis fyller juh år idag så skulle vart roligt att gå ut och firat honom men jag vet inte om jag orkar. Funderar på att ta vita helger fram till båtresan den 1a november istället ;) Så kroppen får vila lite!

Idag ska jag läsa en skolbok, göra klart eller iallafall börja på några uppgifter och sen ska jag ut och fota lite tänkte jag. Så fint väder idag plus att löven är juh så extremt vackra just nu. Man måste passa på ; )
Vad ska ni göra idag? :) puss på er

Postat av: emma

vart blire utgång då? :D

2008-10-11 @ 13:01:01
URL: http://emmavictoriia.blogspot.com


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0