Filmkväll hos Madde

Tjolahopp tjolahej!

IDAG gick det juh faktiskt rätt bra måste jag säga. Vad gjorde vi då? ja inte så mycket faktiskt, vi bestämde drama, vi bestämde planering och vi bestämde va vi skulle göra tills onsdag nästa vecka då vi ska ses igen. Nu känns det bättre när man har grepp om det och dramat var faktiskt inte att vi skulle spela upp pjäs för något utan mer som en impovisation med de andra, svårt att förklara för er som inte har gjort detta men det ska nog gå bra ;)

Sen var jag över till ICA för att hämta mitt lilla fina paket från cdon.com :) GANSKA så nice skulle man kunna säga. Typ miljarder filmer och lite Olasinglar fick slinka med ; ) Dem kostar juh endast 5 kronor styck brothers-singlarna nu så jag köpte några så det ökar på siffrorna lite så han kan sälja guld på dem kanske (a) Så snäll jag är!

Nu ska jag då läsa lite böcker sen ska jag faktiskt ta och kolla på en film, vet inte vilken än,.. vilken tycker ni? ;)

   
Tror det blir på smällen faktiskt, den har jag velat se länge =D hahahaha  



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0