ÄNTLIGEN



ÄNTLIGEN säger jag bara! Som jag har väntat på detta haha. Gina Tricot har nämligen öppnat en webbutik. Gina har supersnygga kläder till superbra priser. Jag har väntat på detta speciellt eftersom det inte är så stort i Hudik och dem har inte alla kläder där inne jämt, och ibland inte alla storlekar...därför är det bra att det finns så jag förhoppningsvis får dem snabbt :)

Enkelt att handla , bara klicka sig fram, lägga i varukorgen och sen gå till kassan. Just nu finns det bara möjligheten att betala med kort och man måste vara över 18 år för att handla, det är ett minus men för er som inte har åldern inne än kan ni alltid be mamma eller pappa ; )

Postat av: Magdalena

Ja det är svinbra, ibland har dom ju bara vissa plagg i sthlm också, men nu finns dom där :)

fast jag får väl pinsamt nog erkänna att jag hade missat att dte skulle bli en shop, haha!

2008-10-19 @ 21:46:39
URL: http://minajagochmigsjalv.blogg.se/
Postat av: vibbe

ååååååååååååååh!!!!!!!!!!! FYFAN VA NAJS!!!!!

vi har ju inte gina här i stan så nu jääääääääävlar blire att shoppa (a) hehehehehe

tack för du skrev det i din blogg (a) för ja hade ingen aning om det 8) xD

2008-10-20 @ 18:40:08
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0