Täppas

När jag var på ICA och handlade allt möjligt till en mysig hemmakväll framför tvn så träffade jag även på Täppas :) Minns ni att han gjorde dessa barnprogram när en annan var liten. I slutet på 80 talet / början på 90 ? :) Jag gillade dem iallafall hehe. 


Postat av: Victoria

ohh ja det där kommer jag ihåg!! :D

Värsta nostalgi trippen man fick nu då! haha

2008-11-29 @ 19:58:52
Postat av: Madde

Victoria:

haha ja jag menar det :D haha måste kolla igenom alla sen hehe

2008-11-29 @ 20:48:52
URL: http://justmadde.blogg.
Postat av: Lillasystern!

Ja jag älskade hans barnprogram :)

En gång när jag va i hudik så fick jag leda in honom i bussen (eftersom han e blind nu) :(

Och jag berättade att jag visste vem han var osv..

hehe ...

2008-12-02 @ 22:53:35


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0