svaret är...

gokväll!

Ja nu känner ja mig lite bättre men inte bra. Får se hur ja mår imorgonbitti. Kanske ja ska gå dit och gå halvdag iallafall! Får se imorgon som sagt :) Eftersom ja inte har någe nummer läre ja gå dit och berätta det om inte annat haha!

och till förra inlägget, ja har klippt lugg om ni undrade ;) Blev faktiskt bra tycker jag , bilder kommer imorgon... luggen måste lägga sig först, få bort mittbenan lixom hehe.

Vad har ni gjort idag då? :)
puss på er


Postat av: Magdalena

Haha ja, det är nog fasen lyxproblem! Man bunkrar upp ett nytt lager innan man har hunnit ha det gamla, haha! Spännande med luggen, jag vill seeee =D

2008-11-20 @ 23:28:15
Postat av: Sara

Men maddelene börja inte strunta i skolan, du har bara en chans, skärp dig. verkar som du e lat helt enkelt.

2008-11-21 @ 10:10:10
Postat av: Marie

Nämen gumman, du gjorde det hehe.:) Nu är jag nyfiken hur det blev ju.:P men jag tror det blev mega snyggt ;)



pusspuss

2008-11-21 @ 10:14:29
URL: http://starmi.blogg.se/
Postat av: Madde

Sara:

ja vet inte om ja ska skratta eller gråta haha!

alltså ja praktiserar nu, och ja är inte van att vara bland barn, då blir man lätt sjuk och dem sa till mig imorse när ja ringde att jag inte skulle komma... ja struntar inte i skolan, fattar du hur mkt ja kämpar? troligen inte ;)

2008-11-21 @ 11:43:54
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0