Söndag

Hello allt bra med er idag?
själv mår man super, hade gärna sovit mer bara men eftersom jag är pigg kan jag inte ligga hur länge som helst. Känns även mycket bra att jag inte drack något igår. Syrran däremot var så full så att hon inte ens visste va hon hette typ ;) Henne ska jag nog allt ringa om ett tag *mohaha* ja känner mig elak!

Nu ska jag kika omkring lite granna, har tvättid i eftermiddag, typ det enda planerat. Känns bra! :)

vad ska ni själva göra? :)
kramis på er


Postat av: Spontantplanerad

Ingen större bakfylleångest här heller, är bara att man har väntat med allting som måste göras denna vecka tills nu. I det stora hela ändå en bra söndag so far...

2008-11-02 @ 14:56:21
URL: http://spontantplanerad.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0