Så var det roliga slut :(

Åh ni anar inte hur glad och ledsen jag är på samma gång. 
Först så är jag glad för att det har gått så bra på praktiken och jag fick jättebra betyg från dem (som ska vara med i helheltsbedömningen av kursen...) och det känns verkligen som om jag kan få högt betyg på kursen om jag gör bra ifrån mig på tentan nu, vilket jag ska ; ) haha. Samtidigt är jag otroligt ledsen över att det var just sista dagen där :/ GIllar verkligen både personalen och barnen hur mycket som helst och det suger att det dröjer ett år tills det är praktik nästa gång. MEN det finns inget ont som inte har något gott med sig så jag får juh jobba där vilket är super. Har redan några dagar vecka 50 och sen får vi se hur mycket dem ringer mig. Jag hoppas jag får jobba mycket .

 

tänk va va bra detta blev =)




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0