Pluggmästaren säger natti natti

Hello!

Nu har jag pluggat exakt hela dagen. Okej inte varje sekund men det förstår ni själva. Jag har fått klart tre uppgifter tills imorgon iallafall. Ska göra klart tre gruppuppgifter imorgon med gruppen när vi är på CUL och sen när jag kommer hem ska jag göra klart bilden, renskriva rapporten, skriva klart draman (nu jävlar) och det räcker nog med uppgifter imorgon skulle jag tro.. Sen på onsdagen ska jag börja med loggboken och seminarium 10. Lika bra att gå in hårt eller hur?! haha

nej men som ni märker har jag sjukt mkt att göra tills vecka 49. Och 47-48 är juh praktik, hinner inte så mycket efter dagiset känner ja haha. Aja jag ska illafall vara flitiga madde tills jag säckar ihop ;)

Nu tänkte jag stänga av och hoppa in i duschen :)
puss på er och natti natti



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0