pluggandet fortsätter

God morgon!

kanske det inte är nu direkt men äsch. Idag blir det plugga för hela slanten, vet att det är det enda jag gör nu för tiden men jag vill verkligen bli klar med allt så att jag hinner ta det lungt under praktiken (har lixom arbete med praktiken att göra också...) så det känns bra om man istället kan fokusera på praktiken och sen redovisningarna och tentan!

Har föresten fått reda på hur tentan ser ut nu och shit pommes säger jag ! Jag kommer fan inte få bra betyg på den! men men bara att försöka eller hur?!

aja nu äre matte som gäller :) vi hörs senare, förhoppningsvis har jag fått paket från H&M och Ellos idag :) med lite julklappar i.. spännande ;)



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0