*nanananana*

Ja jag råkade hitta lite saker idag (a) haha


Ett nytt underklädes set och ansiktsmaskar från H&M. Första Bh'n jag har i D-storlek faktiskt. Ska bli intressant att se om den passar faktiskt ;) haha



Till bild-uppgiften var vi tvugna att ha färgade ark så jag köpte mig några på Bokia. Och så är det bomullspaddar från H&M


Hittade en farsdag present till pappa från Bokia med ; ) + sött kort :) ni glömmer väl inte eran pappa på söndag?


Syns inte så bra men det är två nya nagellack (rosa och orange) till 80-tals festen och en ny plum'n'up läppglans från isadora i en brunaktig färg :)


Hittade denna rosa kjol på Gina. Måste ha ett alternativ ifall den andra svarta kjolen inte blir bra ;)


En söt väska som var på rea (49 kr ) som ja tänkte ha till 80-tals festen ; ) hahaha
passar juh även annars också givetvis.


Ett jättesött korsettliknande linne hittade jag på rea :) Rea e nice. E snyggare på än sådär på bordet haha!

ja nu äre slutshoppat på ett tag (a) haha

Postat av: JB

När får man se dig med dom nya underkläderna då ;)

2008-11-06 @ 21:51:04
Postat av: Madde

JB:

haha ja det du ;) haaha

2008-11-07 @ 13:22:49
URL: http://justmadde.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0