Julstök

Hemma från förskolan :)
Gick jättebra idag också tycker jag. Bakade pepparkakor och lite sånt pyssel. Nu känner man dock bara juldoft i snoken och blir sugen på att gå och inhandla lite deg själv. Ska dock vänta till första advent då jag ska julstäda och baka pepparkakor och knäck tänkte jag!

HAHA måste bara berätta att vissa ungar kan olas låtar, va stolt han ska vara över det ;) Måste berätta det för honom nästa gång vi ses...


Nu tänkte jag kolla lite bloggar och sen kolla skolmejlen.. vad hittar ni på? =)

Postat av: Magdalena

Baka pepparkakor, ojoj vad ambitiöst! Tror max att jag skulle orka köpa en burk på affären, haha! :)

2008-11-19 @ 20:52:24


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0