Gör mig en tjänst (a)

Nu blir det till att stänga av, har sista dagen imorgon på praktiken och behöver vara utvilad, börjar dessutom bli förkyld så ska försöka motverka det. Imorgon ska jag lägga in bilder som jag har glömt visa och jag ska dessutom köra en hiss och diss, det var länge sen nu, sen en dagens outfit kanske man kan slänga in ; ) Ska dessutom försöka plugga och börja med julstöket. En rätt fullspäckad fredag alltså.

 

Hoppas ni mår super sötnosar

GOD NATT !!

 

föresten.. ni glömmer väl inte att nominera ola till rockbjörnen? =)

vore supersnällt om ni gjorde det... om inte annat för min skull ;)

rösta häääääääääääääääääääär och ni kan nominera honom i 4 kategorier

årets manliga, årets låt (feelgood), årets album (good enough feelgood edition) och årets liveakt.




                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0