Fotbollsfunderingar


Någon mer än jag som kollar på fotbollsgalan? Nu har jag inte tittat helhjärtat på den eftersom jag kollar på CSI samtidigt (skandal där btw :O )  Iallafall under de snuttar ja kollar så kommer det fram två frågor

1. Varför är de alla fotbollsbrudar så fruktansvärt dålig på att gå i klackar? De stapplar juh som killar i klackisar, vart är kvinnligheten?

2. Varför är alla fotbollskillar så jävla heta?


finner ni några svar får ni dela med er dem....

Postat av: Magdalena

Fotbollskillar, mmmm ;)

Haha ja hon fick barn i juli, en liten tjej! Supersöt :)

2008-11-17 @ 22:37:59
Postat av: Victoria

Jag säger detsamma! ^^

Men kan tyvärr inte svara på nån av dem! haha

2008-11-17 @ 22:54:22
Postat av: Alexandra

jag kan inte heller gå i klackar,så då är inte jag kvinnlig alltså?..

2008-11-17 @ 23:48:41
URL: http://olasknasbollar.blogg.se/
Postat av: ANNELI

Ja för att dom är uppfödda i fotbollskor som har massa "klackar" å inte bara en på varsin fot.. (= Haha... Nää men dom går väl inte klädd som er fina flcikor :p utan som mig en fotbollstönt..



UTROTA KLACKSKORNA!!!!!

2008-11-18 @ 13:24:53
Postat av: ANNELI

Orka va kvinna.

2008-11-18 @ 13:26:00
Postat av: anna vågberg

Svar 1: Vi tjejer som idrottar är inte så kvinliga av oss om man generaliserar. Vi lägger mer tid på träning och vanligaskor än att öva på att gå i högaklackar.



svar 2: Överlag ser ju nästan alla hockdeykillar också bra ut. Iallafall i dem yngre åren. Men det är faktiskt en bra fråga varför dem ser så bra ut.

2008-11-18 @ 13:40:37
URL: http://annavagberg.blogg.se/
Postat av: vibbe

alla kanske helt enkelt inte kan gå i klackar :P

och dom är ju vana att ha fotbolls-skor osv, så det är nogi nte så lätt :P

jag kan verkligen INTE gå i klackar heller, därför använder jag det inte. Man behöver inte vara okvinnlig bara för att man inte använder/kan gå i klackar. That's my oppinion :D

2008-11-18 @ 15:18:16
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/
Postat av: vibbe

svar: okej, då missuppfattade jag frågan (som lät precis så som jag menade) men jaja :P

Där är ännu ett exempel "det är minst lika kvinnligt med ballerina" .. jag använder inte ballerina så ofta heller.

Jag kör på låga, lätt och helt vanliga gympa/tyg skor.

Och bara för det så är jag inte mindre kvinnlig :)

Kvinna som kvinna, vare sig man har klänning eller skejtbyxor ^^

2008-11-18 @ 15:29:34
URL: http://jessicaviberg.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0