Första dagen på förskolan

Hemma!

åh det har vart en superdag verkligen! Jag trivs verkligen med dem jag jobbar med och barnen. Det var dock lite konstigt när barnen sa "fröken" till mig, det tar lixom ett tag innan man ragerar på att det faktiskt är mig dem menar haha! Ja som sagt, skitkul idag, verkligen! Längtar redan till imorgon hehe!

Nu ska jag kolla lite på nätet sen ska jag sätta mig ner och skriva loggbok för idag ;) Med mitt minne glömmer jag bort det annars och så sitter man där sista söndagen och funderar va fan man gjorde första måndagen HAHA!

Något roligt som hänt er idag? :)

Postat av: E!

tror säkert du är en jätte bra fröken.. ;)

2008-11-17 @ 17:37:16


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0