at home

Hello readers :)

Imorse när jag vaknade kände jag mig inte bra så ja ringde och rådfrågade på dagis och dem ville inte ha ner mig när ja kände mig dålig så ja gjorde som dem sa och stannade hemma, skönt egentligen för då kan jag plugga massa idag :) Har lixom den där nedrans läsloggen att skriva och jag har bestämt mig för att skriva minst 5 sidor men helst minst 10. Det är ändå en mycket viktig punkt i kursen.

och till dig sara som sa att ja skiter i skolan och är lat, brukar inte du läsa min blogg? ja pluggar som ett jävla as för detta,  ja älskar barn och trivs jättebra där nere på dagis nu så ja är knappast hemma för att jag är lat ?! :) läs gärna bloggen innan ni kommenterar strunt ;)

Nu ska jag som sagt plugga vidare, bilder på min lugg kommer senare idag
puss



                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0