Utkikstornet i ilsbo

Igår var vi juh en sväng till utkikstornet i Ilsbo och jag kan säga att jag blev höjdrädd haha. För det första var trappan upp till själva tornet typ det brantaste jag sett och den var inte rolig kan jag säga. Sen var det hala smala trappor upp i själva tornet och jag hade bara ballerinas på mig (lite osmart när man tänker efter...) och dessutom blåste det rätt bra där uppe så det var lite hemskt att stå där xD jag blev faktiskt lite höjdrädd och gick därför inte ända upp (a) haha N'r man tänkte på att man skulle ner också så var det väldigt lämpligt att stanna efter andra trappan (a)

Här kommer iallafall lite bilder :)


trappan fortsatte alltså lika mycket till efter en liten "viloplats" som Olov (som är längst upp på bilden) nästan var framme vid haha.


Utkikstornet då, vet inte hur högt det var men där uppe var man iaf över 200 meter över havet vilket kändes mer än vad det var haha. Man såg iaf ända till havet där jag är uppväxt haha. Man såg låååångt iaf vilket ni kan se på videon sen.

visst var det fint där uppe? :)



Boyen var med han också. Visst är han fin? :) min sötnos!

okej det går inte att ladda upp filmen -.- det var juh sorgligt för jag hade filmat utsikten haha. men kan försöka printa 
bilder från filmen och lägga ut sen :) 

Postat av: Martina

förresten, svar om min rygg..:P

Jag ramlade av hästen för typ ett år sedan när jag tränade (eller jag o jag, han kastade av mig:P). Landade rätt på ryggen o tappade andan o grejjer :/ Började träffa en sjukgymnast efter det, o ena vingen på mitt bäcken o några ryggkotor längst ner hade vridit sig bakåt ;S

2008-05-29 @ 17:54:08
URL: http://applekaka.blogg.se/


                                  bloglovin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0